سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نشانه های فقه، بردباری و دانش و سکوت است . سکوت دری از درهای حکمت است . سکوت، محبّت می آورد و راهنمای هر گونه خیری است [امام رضا علیه السلام]
تروریسم دولتی - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • تروریسم دولتی در راستای استمرار حکومت صورت می‌گیرد

    "اسعد ابراهیم الوزیر" کارشناس ارشد مسایل سیاسی جمهوری یمن (و یکی از رهیافتگان به مکتب شیعه دوازده امامی)در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور با ابراز تاسف از وجود تعداد بسیار زیاد ترورهای دولتی گفت: بیداری ملت‌ها تهدیدی برای حکومت‌ها و دولت‌های نامشروع است.

    برخی حکومت‌ها که خواسته‌های ملت‌ها و یا شخصیت‌ها را با مصالح خویش ناسازگار می‌یابند، در راستای کمک به استمرار حکومت و فرمانروایی خود از تروریسم دولتی استفاده می‌کنند و از قتل و کشتار مخالفان و شخصیت‌ها حمایت می‌کنند. این موضوع نمونه ساده‌ای از تروریسم دولتی است.


    وی در خصوص استبداد و ظلم برخی حکومت‌ها با بیان اینکه تروریسم دولتی بیشتر در کشورهایی که به صورت دیکتاتوری اداره می‌شود، صورت می‌گیرد، افزود: ظلم و خفقان و بی‌عدالتی باعث نارضایتی مردم می‌شود لذا به مخالفت با حکومت برمی‌خیزند و این مخالفت و دفاع از حق و حقوق ملت‌ها حق طبیعی هر انسانی است لکن دولت‌های خوکامه که شهامت شنیدن انتقاد و دیدن معترضات را ندارند به ترور متوسل شده و آنها را از سر راه خود برمی‌دارند.

    "الوزیر" با اشاره به اینکه امروزه مفهوم تروریسم دولتی گسترش یافته است، گفت: امروزه سازمان‌های عظیم و برخی هیات‌های حاکمه در جهت استمرار حکومت غیرمشروع خود به ترور و قتل مخالفان خود در سطح جهان می‌پردازند و جهانیان با این سازمان‌ها و دولت‌ها آشنا هستند لذا اسمی از هیچ سازمان و یا دولتی نمی‌برم.

    ایشان با اشاره به اینکه افراد ناعادل به جز مصالح مادی و حکومت خویش به چیز دیگری نمی‌اندیشند، خاطرنشان کرد: در حکومت‌های دیکتاتور مسلک، نظرات و پیشنهادات ملت جایی ندارد لذا حکومت آنان عقیم است. در حالی که حکومت وسیله خدمت به ملت است، آن را هدف و غایت قرار می‌دهند و عدالت محوری و احقاق حقوق ملت را به دست فراموشی می سپارند. پس جهت سرکوب منتقدین و جلوگیری از هرج و مرج به تروریسم دولتی روی می‌آورند و رهبران مخالف را ترور می‌کنند.
    ایشان در پایان هوشیاری و بیداری همه ملت‌‌ها را راه‌حل موثر در جلوگیری از تروریسم دانست و افزود: اگر ملت‌ها همه بیدار شوند بطور هوشیارانه عمل خواهند کرد و بهانه‌ای به دست زورگویان و استعمارگران نخواهند داد و با درایت و تدبیر می‌توان مجرمان را به میز محاکمه کشاند.

    منبع: http://www.kelisa-masjed.blogfa.com



    پدر آریوس ::: شنبه 86/6/31::: ساعت 8:38 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 43
    کل بازدید :370831

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    تروریسم دولتی - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تروریسم دولتی - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©