سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند [امام علی علیه السلام]
اخبار مسجد و کلیسا - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • همایش سالانه مسلمانان فرانسه 

    رئیس اتحادیه سازمانهای اسلامی فرانسه به مناسبت برگزاری بیست و چهارمین همایش سالانه مسلمانان فرانسه بر هویت اسلامی مسلمانان فرانسه تأکید کرد و اظهار داشت: وضعیت مسلمانان فرانسه در حال بهبود و آنها دوره شکوفایی خود را سپری می کنند.

    حاج تهامی بریز رئیس اتحادیه سازمانهای اسلامی فرانسه در حاشیه این همایش اظهار داشت: موضوع همایش امسال تعلق، هویت فردی و غلبه برچالشها است؛ این همایش با دو هدف اصلی برگزار می شود.

    رئیس اتحادیه سازمانهای اسلامی فرانسه این دو هدف را تعمیق درک میان مسلمانان و یاری آنها برای تحقق مسئولیتها و علمی کردن باورهای خود است تا تعهد دینی اسلام را نشان داده و به غیر مسلمانان احترام بگذارند.

    وی یادآور شد: این امر به مسلمانان کمک می کند در جامعه ادغام شده و تصویر حقیقی از اسلام و ارزشهای آن که همان ندای خیر، تعهدات اخلاق، وفاداری به عهد و تعامل است را در جامعه ترویج کنند.

    بریز دومین هدف اتحادیه سازمانهای اسلامی فرانسه از برگزاری این همایش را تعمیق برادری میان مسملانان فرانسه دانست که از تنوع قومی برخوردار هستند. تنها راه وحدت جامعه برادری اسلامی است.

    براساس اظهارات این رهبر اسلامی فرانسه تعداد شرکت کنندگان در این همایش هر سال افزایش می یابد. پیام این همایش برای غیر مسلمانانی که سعی در تحریف اسلام دارند این است که نسبت به مسلمانان منصف باشید. فرانسه دو دهه است که با اسلام و مسلمانان در ارتباط است، نیاکان مسلمان ما خون و زندگی خود را برای حمایت از کشوری که در آن زندگی می کرده فدا کردند.

    حاج تهامی بریز اظهار داشت که حقیقت دردناک فعالیت ستادهایی است که تلاش می کنند حقیقت اسلام را حدشه دار کرده و تبعیض و اسلام هراسی را گسترش دهند. ما می خواهیم آگاهی میان مسلمانان را در این زمینه افزایش داده و به آنها بیاموزیم چگونه باید با رویکرد منطقی، گفتگو و یا حتی فشار بر سیاستمداران موضوع را حل کرد؛ اما بی تردید افراط گرایی و انزوا راه حل مسئله نیست.

    وی تصدیق کرد: مسلمانان فرانسه درحال حاضر دوره شکوفایی و پیش رفت را سپری می کند و وضعیت آنها هر ساله در تمام سطوح بهبود می یابد و این امر را می توان نشانه مثبتی برای جامعه و پذیرش حضور اسلام در قلب محسوب می شود. نشانه آن نیز افزایش تعداد مساجد، مدارس، اوقاف است، اما با تمام این اوصاف هنوز هم مواردی از خصومت نسبت به اسلام و مسلمانان برای تحریف چهره اسلام وجود دارد.

    درحالی که این همایش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برگزار شد بسیاری از تحیلی گران اعتقاد داشتند که این همایش تحت هیچ شرایطی قصد ندارد درباره انتخابات به مسلمانان توصیه و پیشنهاد خاصی ارائه دهد.

    وی همچنین تصریح کرد: مسلمانان باید از میراث فوق العاده اسلام و سهم اسلام در توسعه انسانیت و گسترش عدالت و صلح نقش دارد. مسلمانان فرانسه نیز در زمان حال و گذشته نقش مثبتی در این جامعه ایفا کرده اند.

    ارتقاء آگاهی اسلامی تازه مسلمانان فرانسه

    تازه مسلمانان فرانسه که 24 تا 27 فروردین ماه، گروه گروه در همایش سالانه مسلمانان فرانسه حضور یافتند چهره تازه ای به بزرگترین گردهمایی مسلمانان اروپا بخشیده و ارتباطهای تازه ای برای ارتقاء سطح آگاهی و دانش خود ایجاد کردند.

    ترنس لورین که چهار سال است به دین اسلام مشرف شده و نام خود را به اسماعیل لورین تغییر داده است از شرکت در بیست و چهارمین همایش سالانه مسلمانان فرانسه که روز گذشته به پایان رسید ابراز مسرت کرد.

    لورین 22 ساله که داوطلبانه در این همایش برگزار کنندگان را یاری کرده ، در خانواده ای کاتولیک متولد شده و در 18 سالگی اسلام آورده است. وی همایش سالانه مسلمانان فرانسه را از این جهت که منعکس کننده اتحاد و برادری مسلمانان است به حج تشبیه کرد و گفت: چنین گردهمایی هایی به ما کمک می کند به عنوان یک امت مسلمان متحد باشیم.

    این تازه مسلمان فرانسوی در سن 13 سالگی احساس نزدیکی به دین اسلام کرده و از سن 18 سالگی پس از مشرف شدن به آخرین دین الهی همراه دوستان مسلمان خود روزه داری را در برخی روزهای رمضان آغاز کرد و در روز عید فطر شهادتین را گفت.

    بر اساس آماری که مسلمانان ارائه داده اند 60 هزار نفر در فرانسه اسلام آورده اند که در میان آنها می توان نام ستاره های فوتبال فرانسه را چون فرانک ریبری و فیلیپ تروسیه مشاهده کرد. حدود 6 تا 7 میلیون مسلمان در فرانسه زندگی می کنند .

    اندری مارتی از شمال فرانسه همراه همسر و برادران و خواهرانش در این همایش شرکت کرده و آن را به عنوان فرصتی برای دیدار برادران مسلمان خود، گوش دادن به سخنرانی متفکران و علما و خرید کتابها و لباسهای اسلامی ارائه شده در نمایشگاه این همایش توصیف می کنند.

    اندری که برای ساخت یک مسجد جدید در شهر هرویل سنت کلیر( شمال فرانسه) ستاد جمع آوری بودجه تشکیل داده بود همایش مسلمانان در شهر بورژه را منبع شادی و غرور مسلمانان اروپا توصیف کرد. اندری مارتی 10 سال پیش اسلام آورده و اظهار می دارد که پیش از آن گویی آشوبی در زندگیش در جریان بوده است، به بسیاری از ادیان رجوع کرده و پس از آن اسلام را مورد بررسی قرار داده و آرامش خود را در آن یافته است.

    یان لوکامپ که 9 ماه پیش مسلمان شده اظهار داشت که تحت تأثیر گردهمایی مسلمانان قرار گرفته است و از اتحادیه سازمانهای اسلامی فرانسه خواست اقدامات گسترده تری برای برقراری ارتباط با غیر مسلمانان صورت دهند.ی گفت: این همایش برای زندگی شخصی من یک نقطه عطف تلقی می شود، چرا که می توانم اطلاعات خود را درباره دین اسلام افزایش دهم. 

    poparyus@gmail.com

    www.masjed-kelisa.blogfa.com

     



    پدر آریوس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 2:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    کتاب «اسلام در بریتانیا»

    کتاب "اسلام در بریتانیا" تألیف دکتر محمدصادق کرباسی از سوی انتشارات بیت العلم نابهین بیروت در 80 صفحه منتشر شد. به گزارش سرویس خبر کتابنامه به نقل از میدل ایست آنلاین، دکتر محمدصادق کرباسی نویسنده عراقی ساکن لبنان در این کتاب به روابط تاریخی بریتانیا و جهان اسلام اشاره می کند.

    نویسنده در کتاب "اسلام در بریتانیا" به تنشهای فکری و عقیده ای میان جهان اسلام و امپراطوری بریتانیا می پردازد و می گوید: کم نیستند کسانی که به اهمیت اسلام و تمدن اسلام در جامعه غربی تأکید می کنند. تأثیر مثبتی که این فرهنگ بر فرهنگ غربی گذاشته بر کسی پوشیده نیست.

    نویسنده اشاره می کند که پس از اشغال کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از سوی بریتانیا، مسلمانان در این کشورها افقهای جدیدی را با آموزش دین اسلام گشودند که ضمن مطالعه کتابهای اسلامی به ترویج این دین اقدام کردند.

    محمدصادق کرباسی در ادامه به چگونگی توزیع مسلمانان در بریتانیا اشاره می کند و می آورد که حدود 30 درصد از جمعیت 5 میلیونی مسلمانان بریتانیا شیعه هستند و در ادامه به چگونگی ورود اسلام به بریتانیا از طرق مختلف چون سفر، آموزش زبان عربی، اطلاع از اسلام، مطالعه کتاب و دیگر راهها اشاره می کند.

    این کتاب دومین کتاب از سلسله کتابهای اسلام در جهان است که پیش از این کتاب " اسلام در اسپانیا" از همین نویسنده منتشر شده بود.

    کتاب و نشر / دین

     

    poparyus@gmail.com

    www.masjed-kelisa.blogfa.com



    پدر آریوس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 2:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     

     

    واتیکان اعلام کرد : بازدید پاپ بندیکت شانزدهم از این کشور ، منوط به تحقق شرایط واتیکان است .

    مونسنیور انتونیو فرانکو ، سفیر واتیکان در اسرائیل شرط واتیکان برای بازدید پاپ بندیکت شانزدهم از این  کشور را ، به مقامات اسرائیلی ابلاغ کرد و اظهار داشت این سفر تنها پس از تحقق این  شرایط مقدور خواهد بود .

    وی اظهار داشت تا زمانی که اوضاع مسیحیان کاتولیک ، بهبود نیابد و کاتولیکها در این  شرایط رقت برانگیز زندگی کنند پاپ به این کشور سفر نخواهد کرد .

    واتیکان از سال 1993 که اسرائیل را به  رسمیت شناخته است تا به  امروز همچنان مشکلات زیادی با اسرائیل داشته و دارد و هنوز به توافق قابل قبولی در زمینه ی مشکلات اسرائیل با مسیحیان نرسیده اند .

    یکی از اختلافات جدی واتیکان با اسرائیل در خصوص اراضی مسیحیان کاتولیک و کلیساهای آنان است که توسط اسرائیل توقیف شده است و اسرائیل حاضر به بازگرداندن آنها به کاتولیکها نیست .

      

    poparyus@gmail.com

    www.masjed-kelisa.blogfa.com

     



    پدر آریوس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 1:20 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     

     بسیاری از جوانانی که در خانواده های مسیحی زندگی می کنند از مذهب والدین خود بطور کامل تبعیت نمی نمایند و در بسیاری از موارد شاهد تغییر مذهب و یا حتی دین در آنان هستیم.

    این امر نشان دهنده این است که نمودارهای جمعیتی مذاهب مسیحیت در آینده دستخوش تغییرات فراوان خواهد شد و نمی توان تضمین کرد که مذهبی که در حال حاضر بیشترین جمعیت را دارا است در آینده نیز بتواند همین آمار را حفظ کند .

    بنا بر آمار ارائه شده ، این تغییرات در جوانان به تناسب بالا رفتن میزان سطح  تحصیلات، رشد دارد .

    بنا بر این آمار یک چهارم خانواده های امریکا با مشکل تغییر مذهب و یا دین جوانان خود بطور مستقیم درگیر هستند .

    برخی از جوانان که در کودکی دارای ایمان بودند در بزرگسالی بی دینی را انتخاب کرده اند .

     در بین این تغییرات مذهب پروتستان با آمار 44 درصدی تغییر مذهب روبرو است که این در نوع خود برای این مذهب مسیحی یک بحران جدی بحساب می آید .

    10 درصد آمار ها هم نشان دهنده تغییر مذهب کاتولیک در بین جوانان می باشد .

    این آمار با مصاحبه با بیش از 35 هزار فرد بالغ و بزرگسال در امریکا جمع آوری شده است در بین کسانی که ایمان طفولیت خود را حفظ کرده اند، تغییر کلیسا برای عبادت هم آمار بسیار چشم گیری را بخود اختصاص داده است.

    poparyus@gmail.com

    www.masjed-kelisa.blogfa.com

     



    پدر آریوس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 1:19 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    کلیسای انجیلی آمریکا اعلام کرد سنتهای باستانی کاتولیک در امریکا رو به افول و نابودی است.

    کلیسای انجیلی آمریکا یکی از بزرگترین ادیان سنتی و جانشین کلیسای کاتولیک رم در این کشور محسوب می شود . این کلیسا طی آماری که آنرا تهیه کرده این مطلب را عنوان کرده است.

    در مقابل تعالیم سنتی که در این کلیسا ارائه می شود کلیساهای بسیار دیگری نیز در امریکا وجود دارند که این تعالیم را مردود می دانند.

     نزدیک ترین رقیب این کلیسا، کلیسای انجیلی پروتستان است که 27 درصد (59 ملیون) بیشتر از کلیسای انجیلی کاتولیک عضو دارد.

    دیگر کلیساهای مسیحی مخالف سنت گرائی نیز جمعیت های قابل توجهی را دارا می باشند.

    آمارهای موجود، مسؤلین کلیسای انجیلی امریکا را بشدت در مورد آینده این فرقه نسبت به رشد رقبا، نگران کرده است.

    با وجود نگرانی های موجود،‌نگرانی از برگشتن اعضا از فرقه نیز به اوج خود رسیده است بطوری که محققان اعلام کرده اند طبق آمار رشد فرق مسیحی حتی اگر ما هیچیک از اعضا خود بهمراه خانواده آنان را هم از دست ندهیم طی چند سال آینده ما به رده سومین کلیسای امریکا تنزل خواهیم یافت در حالی که این پیش بینی با توجه به رشد تغییر کلیسا در این فرقه، بسیار خوش بینانه است.           

    poparyus@gmail.com

    www.masjed-kelisa.blogfa.com



    پدر آریوس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 1:18 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    گزارش: اسلام در آلمان
     

    طبق آمار دولتی در سال 2007 میلادی مسلمانان آلمان بالغ بر 3 الی 4 ملیون نفر میباشد که به نسبت آمار کل جمعیت آلمان (82 ملیون) رقمی بیش از 4.1% جمعیت میباشد و اسلام دومین دین آلمان محسوب میشود

    بیش از نیمی از مسلمانان آلمان ترک زبان هستند و در آلمان بیش از 1.8 ملیون نفر تبعه ترکیه وجود دارد و بیش از 160 هزار نفر تبعه بوسنی و 70 هزار نفر هم از مغرب و بیش از 60 هزار ایرانی و 55 هزار افغانی میباشند و بیش از 90 درصد مسلمانان آلمان از دول غیر عربی میباشند

    در سالهای اخیر گرایش شدیدی در میان مردم آلمان نسبت به اسلام وجود آمده و طیق برخی از گزارش ها سالانه بیش از 4000  نفر از مردم آلمان مسلمان میشوند [1]و این بیشتر به این خاطر است که در وسائل ارتباط جمعی از اسلام زیاد سخن به میان میاید

    مسلمانان در آلمان صنایع بزرگی را به تصاحب در آوردند و بعد از حوادث 11 سپتامبر نسبت به انتشار روز افزون آسلام در آلمان نگرانی هایی به وجود آمده . ابتدای ورود اسلام به آلمان به قرون گذشته برمیگردد ولی موج ورود مسلمانان به آلمان در سالهای بعد از جنگ جهانی دوم با ورود ترک های ترکیه به آلمان میباشد

    480px-2002-07-20_moschee-wilmersdorf.jpg

    بیش از 2.5 ملیون نفر از مسلمانان  آلمان را اهل سنت تشکیل میدهد و بیش از 500 هزار علوی شیعی و بیش از 200 هزار شیعه دوازده امامی و هزاران نفر از طایفه های صوفی و اسماعیلیه در آلمان سکونت دارند  

    در آلمان بیش از 2500  نماز خانه و نزدیک به 77 مسجد وجود دارد

      [1] -http://www.youtube.com/watch?v=B310QU5gxlE

     

    poparyus@gmail.com

    www.masjed-kelisa.blogfa.com



    پدر آریوس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 1:17 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    کتاب مقدس با قالب فکاهی !

    مردی وارد شهر می شود ، غریب است اما دارای نیرویی فراطبیعی است و چونان شبح ... او آماده است تا دنیا به پیشواز او برود و از او حمایت کند .... سیاه چرده و دمدمی مزاج ، با این حال او کارهای خارق العاده ای انجام می دهد ....

     

     

                                      

    شاید باورش سخت باشد اما اینها بخشهایی از یک کتاب مقدس با قالب طنز است که در انگلستان منتشر شده است .

     این کتاب مقدس در بخش عهد جدید به ابعاد مختلف زندگی حضرت مسیح می پردازد و چهره ی بزرگان مسیحیت را در قالبی طنز آمیز و کمدی به تصویر می کشد .

     

                        

     

    این کتاب مقدس مانگا نامیده می شود و این نام بازگشت به یک طنز پرداز برجسته و نام آور ژاپنی به این نام دارد .

     شایان ذکر است که ریاست کلیسای انگلستان عالیجناب روان ویلیامز موافقت خود را با محتوای این کتاب مقدس اعلام نموده است و اظهار داشته : « این کتاب مقدس ، پیام خداوند را در قالبی جدید و با شیوه ای متفاوت ارائه می دهد »

     اکینسکیو تدوین کننده ی این اثر می گوید : « من مسیح را یک سوپر من واقعی می دانم »

     نویسنده ، هدف خود از پرداختن به این اثر نو را ترغیب جوانان به مطالعه ی کتاب مقدس و بازگشت آنان به سوی دین بیان نموده است

     گفتنی است که کتاب مقدس نوین تا کنون بیش از سی هزار نسخه فروش داشته است .

     این کتاب مقدس دارای دویست صفحه است و مورد استقبال کلیسای انگلیکن واقع شده است و از آن به نسخه ای دلپذیر و زیبا یاد کرده اند .

     

                         

     

    این اولین باری نیست که کلیساهای مسیحی به فکر ارائه ی قالبی نو از کتاب مقدس افتاده اند ؛ پیش از این و در سال 2005 نیز کتاب مقدسی مختصر در انگلستان چاپ شد که طبق ادعای ناشرین ، فقط در صد دقیقه قابل مطالعه بود تا جوانان را بتواند به خود جذب کند .

     کلیسای انگلیکن با بحران بی توجهی جوانان به اعمال دینی مواجه است و مسئولین این کلیسا ، در پی یافتن راهکاری برای جذب جوانان و نسل جدید به امور دینی هستند .

    poparyus@gmail.com

    www.masjed-kelisa.blogfa.com



    پدر آریوس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 1:16 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    شیوه ی جدید کلیسا برای مقابله با شیوع انحرافات جنسی 

     

    کلیسای رلونت در جنوب غربی فلوریدا از اعضای متاهل خود خواست برای مقابله ی نمادین با مشکل روابط نامشروع ، برای مدت سی روز ، همه روزه با همسران خود آمیزش جنسی داشته باشند!

    پل ویرث ، شبان کلیسای رلونت ایالت فلوریدا اظهار داشت  : 50 درصد از آمار طلاق بخاطر مسائل جنسی است و ما در این دوره سعی داریم این مشکل را در بین اعضا خود کم کنیم . ما می توانیم با این کار خود انقلابی به پا کنیم و هر یک از ما باید از خویشان و بستگان مجرد خویش بخواهیم که فقط برای سی روز از اعمال نامشروع و روابط غیر مشروع دست بردارند .

    شیوع گسترده ی طلاق در کشورهای غربی و مسیحی نشین در حالی است که انجیل با صراحت طلاق را ممنوع می داند و هر گونه ازدواج پس از طلاق را به منزله ی عمل نامشروع تلقی می کند .

    اما امروزه در اکثر جوامع مسیحی این دستور به بهانه ی غیر ممکن بودن و غیر عملی بودن آن کنار گذاشته شده است .        

    poparyus@gmail.com

    www.masjed-kelisa.blogfa.com



    پدر آریوس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 1:14 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    کلیسای ایرلند : انجیل نمی تواند پاسخگوی نیازهای روز باشد 

    کلیسای ایرلند اعلام کرد که درباره موضوعاتی از اعتقادات مسیحی دچار بحران شده ایم چرا که نمی توانیم تعالیم سنتی مسیحیت را با دنیای مدرن تطبیق نمائیم.

    به گزارش خبرگزاری راه مسیح ، بل فست تلگراف به نقل از رهبران کلیسای پرسبیتری ایرلند نوشت : ما نمی توانیم راهی را بیابیم که به همه مردم بقبولانیم که مسائل سنتی و امور مدرن را با هم عمل نمایند. چرا که نمی توانیم یک استاندارد واحد برای هر دوی اینها پیدا کنیم که تلفیقی از هر دو باشد.

    این کلیسا یکی از این موضوعات غیر قابل تلفیق را مساله ازدواج کشیشان دانست و مسائل جنسی را بعنوان یکی از مسائل لاینحل این کلیسا برای پیروانش قلمداد کرد.

    کلیسا این مشکل را باعث دگرگونی بسیاری از سنت های مسیحی دانسته است که همه مردم نمی توانند در دنیای مدرن به نوعی به آنها پایبند بمانند .

    یکی دیگر از مشکلات این کلیسا این است که بنا بر قانون سال 1973 زنان می توانند به درجه کشیشی نائل گردند اما طبق دیگر قوانین کشیشان مرد نمی توانند به زنان اجازه اجرای مراسم مذهبی را بدهند .

    در انجیلی که بیش از 2000 سال قدمت دارد آیاتی وجود دارد که شما را قادر می سازد بعضی از کارها را انجام دهید اما امروزه این کارها متروک شده است .

    این سوال همیشه مطرح است که زوج های جوان چگونه می توانند فرزندان خود را به گونه ای تربیت کنند که عضو فعال و معتقد کلیسا بشوند در حالی که اگر اینچنین شد فرزندانشان نمی توانند در آینده ازدواج نمایند.

    به نظر می رسد یکی از دلایل گریز مردم از بسیاری از کلیساهای غربی ، مساله ی ممنوعیت ازدواج باشد . بسیاری از والدین از تصور اینکه فرزند آنان در آینده از ازدواج و تشکیل خانواده سر باز زند ترجیح می دهند از تربیت دینی جوانان و سوق آنان به سوی کلیسا صرف نظر کنند .     

    poparyus@gmail.com

    www.masjed-kelisa.blogfa.com



    پدر آریوس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 1:13 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    پاپ شنوده ی سوم: گوشت خوک برای سلامتی بسیار مضر است ؛ از آن پرهیز کنید

     پاپ شنوده ی سوم رهبر مسیحیان ارتودوکس در موعظه ی هفتگی خود با انتقاد از مصرف گوشت خوک در میان مسیحیان و اشاره به آثار زیانبار آن در ابتلا به بیماریهای خطرناک اظهار داشت :

    گوشت خوک بسیار مضر است و برای سلامتی خطرناک است . وی در ادامه با اشاره به یافته های پزشکی در این مورد گفت : لازم است که از گوشت خوک پرهیز شود چرا که پزشکان خطرات گوشت این حیوان را ثابت کرده اند .

    گوشت خوک یکی از گوشتهایی است که در عهد قدیم و در شریعت حضرت موسی حرام شمرده شده است اما مسیحیان با استناد به فقراتی از عهد جدید می گویند : تمام خوردنیها توسط حضرت مسیح حلال اعلام شده است و گوشت خوک نیز حلال خواهد بود .      

    poparyus@gmail.com

    www.masjed-kelisa.blogfa.com



    پدر آریوس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 1:12 صبح
    نظرات دیگران: نظر

       1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 69
    بازدید دیروز: 94
    کل بازدید :369952

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    اخبار مسجد و کلیسا - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اخبار مسجد و کلیسا - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©