سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو تن به خاطر من تباه شدند : دوستى که از اندازه نگاه نداشت و دشمنى که بغض مرا در دل کاشت . [نهج البلاغه]
گرایش چشم‌گیر بانوان اروپا به اسلام - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تلاش جهان علیه اسلام بر این که بگوید اسلام حقوق زنان را به رسمیت نمی‌شناسد، محکوم کرد.

    به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بانوان در چهارمین همایش مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت اظهار داشت: باید افتخار کنیم که پیرو مکتبی هستیم که حضرت زهرا (س) مادر و مربی امامان بزرگ‌وار شیعه است و باید افتخار کنیم که پیرو مکتب امام خمینی(ره) هستیم که فرمود زنان از مردان مقدم‌ترند.

    وی گفت: امروز جهانی که علیه اسلام است بر این نقطه متمرکزشده که بگوید اسلام حقوق زنان را به رسمیت نمی‌شناسد و چه دورغ بزرگی است. کدام مکتب و کدام رهبر است مانند اسلام و پیامبر بزرگ آن که زنان را چنان جایگاهی بخشد که تعجب همگان را برانگیزد.

    رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان این که گروندگان به اسلام در اروپا اکثرا بانوان هستند ابراز داشت: این قشر عمدتا دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و به همین دلیل است که مستکبرین از اسلام به هراس افتاده‌اند.

    وی با اشاره به این که اسلام تنها دینی است که در اروپا علی رغم همه تبلیغات روند رو به رشدی را طی می‌کند تصریح کرد: به برکت اسلام امروز در دانشگاه‌ها وحوزه‌های علمیه زنان زیادی مشغول تحصیل هستند و باید بر آن ببالیم.

    وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های دوران آخر زمان در روایات، تکثر زنانی است که دارای قدرت اجتهاد و فتوا هستند و به شکرانه خداوند چنین مساله‌ای امروز محقق شده است.

    منبع: http://www.kelisa-masjed.blogfa.com

    محمدی عراقی افزود: هر چه نعمت خدا بر انسان بیشتر باشد مسوولیت او نیز سنگین‌تر است و باید بدانیم که امروز اسلام ناب امانت و نعمت بزرگی در دست ماست و باید از آن با جان و دل حفاظت کنیم.

    وی با تاکید بر این که نیروی عظیم بانوان یکی از امکانات بزرگ ما در پیشبرد مکتب اسلام است عنوان کرد: ظرفیت بانوان مسلمان و شیعه صدها برابر آن چیزی است امروز از آن استفاده می‌شود.

    وی اضافه کرد: وقتی لابی‌های صهیونیسم و استکبار تمام تلاش‌ خود را برای تضعیف اسلام به کار گرفته‌اند لازم است مسلمانان نیز نیرومند و با اندیشه‌ای بلند وارد میدان شوند.

    منبع:  http://www.baztab.com



    پدر آریوس ::: شنبه 86/5/27::: ساعت 10:21 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 20
    کل بازدید :370778

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    گرایش چشم‌گیر بانوان اروپا به اسلام - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    گرایش چشم‌گیر بانوان اروپا به اسلام - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©