سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بردبار نیستى خود را به بردبارى وادار چه کم است کسى که خود را همانند مردمى کند و از جمله آنان نشود . [نهج البلاغه]
هشدار نماینده انگلیس درباره مسیحیت‌گریزی - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • یک نماینده پارلمان انگلیس از حزب محافظه کار هشدار داد از سنت مسیحیت به طور مناسب در این کشور حفاظت نمی شود.
     به گزارش «جهان» و به نقل از فارس در لندن، مارک پیچارد نماینده حزب محافظه کار در پارلمان انگلیس با هشدار به مسیحیت گریزی و ترس از مسیحیت گفت: تلاش‌های بسیاری در این کشور برای به حاشیه راندن سنت های مسیحیت صورت گرفته اند.


    مارک پیچارد که خواستار برپایی یک بحث پارلمانی درباره مسیحیت گریزی شده است، همچنین گفت قصدش انتقاد از مردم دیگر ادیان نیست ، اما درصدد است تا از سنت مسیحیت حفاظت کند .

     
    وی گفت: هدف از برپایی بحث پارلمانی در باره مسیحیت گریزی، صحبت کردن درباره خداوند و یا جنبه های روحانی مسیحیت نیست بلکه هدف اطمینان حاصل کردن از این است که سنت مسیحیت این ملت به رسمیت شناخته می شود.


    وی تصریح کرد: اگر اصلی‌ترین احزاب سیاسی در این کشور این مسئله را به رسمیت نشناسند و از سنت مسیحی این ملت حفاظت نکنند، در آن موقع این خطر به وجود خواهد داشت که مسیحیت از سوی احزاب افراط گر ربوده شود.


    مارک پیچارد در ادامه افزود: تازه ترین یافته ها نشان می دهد که برنامه های ویژه ایام کریسمس از جمله خواندن آوازهای این ایام و یا اجرای نمایش های روی صحنه ویژه این ایام که پیام امید، عشق و محبت و نور و روشنایی را در بردارند و برای بچه ها مفید هستند، در مدارس ابتدایی به اجرا در نیامده اند .


    وی خاطر نشان کرد: من نمی گویم که در مدارس نباید حق انتخاب وجود داشته باشد ، اما ایام کریسمس ایام مناسبی برای اجرای این نمایش های روی صحنه که در باره مسیحیت هستند و پیام های محبت و امید را در بردارند، به شمار می روند .


    این عضو پارلمان انگلیس از حزب محافظه کار همچنین گفت: بسیاری از مقام ها و همچنین نهادهای عمومی در این کشور، کارهایی را که توسط مسیحیان در خیریه ها ، مشاغل و خدمات عمومی انجام می شوند ، فراموش کرده اند و به نظر می رسد که برخی از افراد تمایل دارند که سنت مسیحیت را که به نخستین قرن بازمی گردد و همچنین کمک های آن را به هنر ، فرهنگ و علوم به فراموشی بسپارند.


    مارک پیچارد با بیان این مطلب که در این کار دیگر بیش از حد زیاده روی شده است ، افزود : اگر افرادی هستند که می خواهند کلیسای مسیحیت در این کشور به حاشیه رانده شود ، باید با شهامت این مسئله را بیان کنند و نه اینکه از حقوق دیگر مذاهب به عنوان عذر و بهانه ای برای انجام این کار استفاده کنند .


    کیث پرتیس Keith Porteous مدیر اجرایی انجمن ملی سکولار در انگلیس، در واکنش به این اظهارات، گفت: بحث مارک پیچارد تلف شدن وقت با ارزش پارلمانی است.


    کیث پرتیس گفت: مطلقا هیچ مسئله ای در ارتباط با مسیحیت برای مسیحیان این کشور وجود ندارد که بخواهند در باره آن گله و شکایتی داشته باشند .


    وی افزود: 26 اسقف اعظم در مجلس اعیان انگلیس دارای کرسی هستند، انگلستان دارای کلیسای خاص خودش است، ملکه، نخست وزیر و تقریبا همه اعضاء کابینه دولت مسیحی هستند، حال چگونه کسی می تواند اینگونه تصور کند که مسیحیان در این کشور بدون امتیاز و بهره مانده اند و یا اینکه به حاشیه ها رانده شده اند .


    مدیر اجرایی انجمن ملی سکولار در انگلیس همچنین گفت: اگر قرار است در این باره مطلبی بیان شود باید گفت که مسیحیان در این کشور نه تنها به خارج از جامعه و زندگی عمومی رانده نشده اند بلکه بیش از حد نمایانگر شده اند.


    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:33 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 11
    بازدید دیروز: 62
    کل بازدید :370130

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    هشدار نماینده انگلیس درباره مسیحیت‌گریزی - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    هشدار نماینده انگلیس درباره مسیحیت‌گریزی - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©