سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند جویای دانش را دوست می دارد ونیز فرشتگان و پیامبران او. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
غرب، جز ذلت و خواری هیچ ارمغانی برای زنان نداشته است - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • به گزارش آینده روشن، رئیس مرکز اسلامی دانمارک در گفت وگو با مرکز خبر حوزه، به بیان تفاوت های اخلاقی اسلام و غرب پرداخت و گفت: اخلاق اسلامی سراسر فضیلت بوده و سعادت بشر را تضمین کرده است.

    رئیس مرکز اسلامی دانمارک با بیان این که اخلاق در غرب به تمسخر گرفته شده است یادآور شد: آزادگی واقعی تنها در اسلام به دست خواهد آمد.

    محمد فؤاد البرازی در ادامه به بیان تفاوت های اخلاق اسلامی و غربی پرداخت و افزود: اخلاق اسلامی از ملکوت سرچشمه می گیرد، اما اخلاق غربی به هیچ فضیلتی پایبند نیست.

    وی در همین زمینه اظهار داشت: همجنس بازی که قاتل اخلاق است، به راحتی در جوامع منحط غربی پذیرفته شده است.

    رئیس مرکز اسلامی دانمارک، دفاع از حقوق زنان را از دیگر مواردی دانست که غرب از آن سوء استفاده می کند و گفت: اسلام بهترین احترام و شخصیت را به زن عطا کرده، اما غرب درصدد وارونه جلوه دادن این مسئله است.

    وی با بیان اینکه اسلام از اخلاقی ترین ادیان است تصریح کرد: برابری و برادری در ادیان قبل به شکلی که در اسلام وجود دارد، وجود نداشت و اسلام مملو از این ‌آموزه های زیبا است.

    محمد البرازی با بیان اینکه غرب جز ذلت و خواری هیچ ارمغانی برای زنان نداشته است خاطرنشان کرد: در برخی کشورهای غربی زنان در برابر مقادیر ناچیز و درحد دو یا سه دلار خرید و فروش می شوند و این اوج خفت وخواری است.

    وی افزود: دموکراسی دراصل برای مقابله با دیکتاتوری بوجود آمد، اما غرب از آن سوء استفاده کرد و دموکراسی را در مسیر غیر صحیح ترویج داد.

    محمد فؤاد البرازی با بیان اینکه دموکراسی در دنیای امروز تنها یک شعار است خاطرنشان کرد: غرب دموکراسی را برای تقابل با شورا در اسلام بوجود آورده و می خواهد از آن به عنوان وسیله ای برای نفوذ در مسلمانان استفاده کند.

    وی به وضعیت مسلمانان در اروپا اشاره کرد گفت: مهمترین دغدغه مسلمانان در کشورهای غیر اسلامی، آزادی برای انجام فعالیت مذهبی خود است.

    محمد فؤاد البرازی با تأکید بر اینکه اولین دینی که حقوق انسان را محترم شمرده، اسلام است اظهار داشت: اسلام با آموزه های فراوان خود، سعادت بشر را تضمین کرد.



    پدر آریوس ::: سه شنبه 86/9/20::: ساعت 4:38 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 96
    کل بازدید :370485

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    غرب، جز ذلت و خواری هیچ ارمغانی برای زنان نداشته است - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    غرب، جز ذلت و خواری هیچ ارمغانی برای زنان نداشته است - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©