سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانشمندان بنشیند، با من نشسته و هرکس با من بنشیند، گویی با پروردگارم نشسته است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اسقف شهر واشنگتن، موضوع آخرالزمان یکی از مباحث مهم میان مسیحیان - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

     اسقف "جان کین" و هیات همراهش که از موسسه آینده روشن قم بازدید می‌کرد در جمع پژوهشگران رشته مهدویت این موسسه فرهنگی، گفت: تعمق و تفکر در بحث آخرالزمان موجب می‌شود تا دانسته‌های ما درباره این موضوع دارای غنا و ارزش علمی بالاتری شود.

    وی تاکید کرد: ما وشما می‌خواهیم در راه برقراری صلح جهانی گام برداریم و برای رسیدن به این هدف مهم بایستی همدیگر را بشناسیم.

    اسقف واشنگتن اظهار داشت: اگر اندیشمندان دینی دنیا مسایل مهم و جنگ افروزانه را برای مردم تبیین نکنند جامعه دچار انحراف خواهد شد.

    وی از سفر به قم ابراز شادمانی کرد و گفت: این سفر زمینه آشنایی با مراکز دینی وعلمی همچنین گفت وگو با عالمان و محققان دینی ایران را برای ما فراهم کرد.

    وی ابرازامیدواری کرد که این تعامل و تبادل اندیشه میان مراکز دینی و علمی دو کشور ایران و آمریکا ادامه یابد.

    وی خاطرنشان کرد: ما همیشه خواهان برقراری ارتباط با مراکز دینی و علمی ایران بویژه حوزه علمیه و علمای قم بوده‌ایم وآمادگی همکاری با مراکز دینی ایران را داریم.

    اسقف جان کین ابراز داشت: در روز کریسمس در تلویزیون واشنگتن به مردم گفتم خداوند پیام خود را به پیامبران خود حضرت موسی، حضرت مسیح و حضرت محمد ابلاغ کرد تا به مردم برسانند.

    وی افزود: ما که مدعی هستیم که پیروان آن پیامبران الهی هستیم پس باید بتوانیم با یکدیگر گفت وگو، همکاری، تعامل و تبادل اندیشه داشته باشیم چرا که پیام مشترک همه انبیای الهی از سوی یک خدا برای انسان‌ها آورده شد.

    جان کین ادامه داد: این سخنان من در آمریکا موجب اعتراض جناح راست حاکم بر آمریکا شد و این اعتراضات به قدری شدید شد که مرا منحرف و دروغگو خوانده و خواستار برکناری من شدند.

    در این نشست رییس موسسه آینده روشن قم نیز، گفت: اسلام بویژه شیعه در موضوع آخرالزمان و مهدویت دارای توانمندی‌های بسیار بالایی است و این امر می‌تواند سرآغاز همکاری‌های مراکز دینی اسلام و مسیحیت باشد.

    حجت‌الاسلام "سید مسعود پورسیدآقایی" افزود: مهدویت آموزه‌ای است که در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کارکردهای منحصر به فردی دارد.

    وی در ادامه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و خبری این موسسه را تشریح کرد و گفت: این موسسه دارای بخش‌های آموزشی، پژوهشکده مهدویت، کتابخانه تخصصی مهدویت است و نشریات عصر آدینه، مشرق موعود، الموعود، ساعت صفر، انتظار نوجوان و ملیکا و نیز خبرگزاری آینده روشن، می‌باشند.

    وی گفت: یکی از فعالیت‌های مهم این موسسه، برگزاری همایش سالانه با عنوان "دکترین مهدویت" با شرکت اندیشمندان ایرانی و خارجی است.

     



    پدر آریوس ::: سه شنبه 86/9/20::: ساعت 4:30 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 42
    بازدید دیروز: 83
    کل بازدید :370419

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    اسقف شهر واشنگتن، موضوع آخرالزمان یکی از مباحث مهم میان مسیحیان - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اسقف شهر واشنگتن، موضوع آخرالزمان یکی از مباحث مهم میان مسیحیان - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©