سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با حکیمان همنشین باش تا خودت کامل ونفست شریف و نادانی ات دور گردد . [امام علی علیه السلام]
اهانت به مقدسات اسلامی؛ جنگ خاموش غرب علیه مسلمانان - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • به گزارش آینده روشن، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی صفوة، در حال حاضر اذهان عمومی جهان نسبت به موضوع اهانت به مقدسات مسلمانان حساس‌تر شده‌است، وجدان‌های بیدار، آماده شنیدن حقایق هستند و هنر رسانه‌های گروهی این‌ است که از این فرصت برای ابلاغ پیام معنویت اسلام بهره مناسب‌ببرند و جهانیان را از اهداف شوم معاندین اسلام آگاه‌کنند.

    امروز دیگر نمی‌توان توهین به اسلام با بهانه آزادی بیان در جوامع غربی را عملی کورکورانه و بدیهی تلقی‌کرد، چراکه بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران بر این باورهستند که این اقدامات کاملاً هماهنگ و نشأت‌گرفته از جهل و کینه غرب نسبت به تعالیم اسلامی و آموزه‌های قرآنی است.

    در اینجا به مواردی از شیوه‌های توهین‌آمیز و جنایتکارانه غرب در نقض قانون منع اهانت به ادیان و توهین به مقدسات اسلامی اشاره‌‌‌می‌کنیم:

    الف)فراگیری اهانت به تمامی مقدسات اسلامی

    جوامع غربی در راستای اسلام‌ستیزی تنها به توهین به تعالیم دین اسلام اکتفانکردند، بلکه قرآن کریم، پیامبر گرامی اسلام(ص) و شعایر دینی مانند حجاب و روزه را نیز مورد اهانت‌ قرارداده‌اند.

    اهانت به کلام‌الله مجید:
    نقض حرمت قرآن کریم و پاره‌کردن آن در مقابل دیدگان مسلمانان در زندان‌های گونتانامو و زندان‌های رژیم صهیونیستی و انتشار مطلبی در روزنامه هلندی «فلکسراکنت» با موضوع منع انتشار قرآن در جامعه هلند و تعبیر از قرآن به عنوان یک کتاب فاشیستی توسط «گرد ویلدرز» رییس حزب آزادی هلند از جمله‌ اهانت‌های غرب و اسراییل به کتاب مقدس مسلمانان است
    نقض حرمت قرآن کریم و پاره‌کردن آن در مقابل دیدگان مسلمانان در زندان‌های گوانتانامو و زندان‌های رژیم صهیونیستی و انتشار مطلبی در روزنامه هلندی «فلکسراکنت» با موضوع منع انتشار قرآن در جامعه هلند و تعبیر از کلام‌الله مجید به‌عنوان کتابی فاشیستی توسط «گرت ویلدرز»، رییس حزب آزادی‌خواه هلند از جمله‌ اهانت‌های غرب و اسراییل به کتاب آسمانی مسلمانان است.

    انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز از پیامبر(ص) در روزنامه‌های دانمارک، نروژ، سوئد، همچنین ارایه مقاله‌های کینه‌توزانه در زمینه شیوه زندگی پیامبر(ص) نیز از دیگر نمونه‌های اهانت به مسلمانان در مطبوعات کشورهای اروپایی است.

    در پی حادثه 11 سپتامبر در آمریکا، نسبت‌دادن اسلام به تروریست از سوی احزاب راست‌گرای جوامع اروپایی جامعیت‌یافت و نمایندگان این احزاب، اخراج مسلمانان از جوامع اروپایی را خواستارشدند و هم‌زمان پاپ بندیکت شانزدهم نیز در سخنانی اظهارکرد که دین اسلام با خشونت و زور شمشیر گسترش پیداکرده‌است.

    مخالفت با پوشیه و حجاب در برخی کشورهای اروپایی تا جایی ادامه‌داشته‌است که «فرانکو فاتینی»، سربازرس وزارت دادگستری اتحادیه اروپا به‌طور رسمی مخالفت خود را با حجاب در جوامع اروپایی اعلام‌کرد و از سوی دیگر شماری از مقامات اروپایی‌ با این ادعا که ‌حجاب زن مسلمان در جوامع اروپایی، معاشرت با غیرمسلمانان و روابط دوسویه را دشوارکرده و با آیین‌نامه‌ها و قوانین اجتماعی و فرهنگی اروپایی منافات‌دارد، بنای ناسازگاری با اقلیت مسلمان گذاشتند.

    همچنین در راستای مخالفت با پوشش حجاب، کشور فرانسه با صدور قانونی، پوشش حجاب در مدارس را منع‌ و کشور آلمان نیز با حضور زنان محجبه مسلمان در شماری از مدارس دولتی این کشور مخالفت‌کرد؛ همچنین کشور ایتالیا هم به بهانه مبارزه با تروریسم داخلی، منع پوشیه توسط زنان مسلمان را خواستارشد.

    ب)هجوم همه جانبه از سوی جریان‌ها و شخصیت‌ها

    تهاجم و اهانت به اسلام و مقدسات اسلامی در جوامع غربی تنها ویژه گروه خاصی نیست؛ بلکه علاوه بر گرو‌ها و احزاب تندور و افراطی راست‌گرا که پرچمدار اهانت به مقدسات اسلامی هستند، طیف‌های مختلف جوامع اروپایی از سیاستمداران، روزنامه‌نگاران، نمایندگان مجلس و کاریکاتوریست‌ها توهین به نماد‌‌ها و مقدسات اسلامی را در رأس فعالیت‌های ضداسلامی خودقرارداده‌اند.

    «کارلی هاگین»، رییس حزب مسیحی «توسعه» نروژ که به دشمنی با اعراب و مسلمانان و اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) مشهوراست، در سخنانی بی‌شرمانه گفته‌بود: پیامبر اسلام برای توسعه و گسترش دامنه نفوذ دین اسلام، کودکان و جوانان را به قتل دیگران مجبورمی‌کرد.

    «رینادر سوگارد»، کاهن و سخنران مذهبی سوئدی نیز با ارایه مطالبی در نشریه سوئدی «افتون بلادت»، پیامبر اسلام(ص) را به گرفتاری و پریشان‌حالی به خاطر ازدواج‌های متعدد و حب زنان متهم‌کرده‌بود.

    همچنین روزنامه «مگزینات» و روزنامه «یلاندز بوستن» نروژ نیز تاکنون به بهانه آزادی بیان و عقیده، 12 کاریکاتور توهین‌آمیز از پیامبر(ص) منتشرکرده‌اند.

    منبع اهانت به مقدسات اسلامی در غرب پیوسته متنوع و متعددبوده و در این میان کشورهای سوئد، واتیکان و دانمارک با هدف تفرقه‌افکنی بین امت اسلام و ممانعت از تحقق اهداف مسلمانان پیشروبوده‌اند.

    فریفتن موهنان با مقام و ثروت:
    جوامع غربی از طریق ثروت و شهرت، شماری از نویسندگان گمنام جوامع غربی را اغفال‌کرده و از قلم آن‌ها برای اجرای توطئه‌ها و طرح‌های شوم خود استفاده‌می‌کنند
    ج)توجه غرب به قلم‌ نویسندگان گمنام وسوء استفاده از آن

    جوامع غربی از طریق ثروت و شهرت، شماری از نویسندگان گمنام و بی‌نام‌و‌نشان جوامع غربی را اغفال‌کرده و از قلم این فریب‌خوردگان برای اجرای توطئه‌ها و طرح‌های شوم خود استفاده‌می‌کنند و به عیب‌جویی از اسلام و مسلمانان می‌پردازند.

    از جمله این نویسندگان گمراه می‌توان به «سلمان رشدی»، نویسنده کتاب «آیات شیطانی» و «تسلمیه نسرین»، نویسنده بنگلادشی مرتد اشاره‌کرد که با وعده پول و شهرت و با بزرگ‌‌نمایی جوامع غربی به تعالیم و مقدسات مسلمانان توهین‌می‌کنند،‌ غرب نیز توجه ویژه‌ای به مرتدان از اسلام داشته و با برپایی نشست‌ها و میزگردها، زمینه بدگویی از تعالیم اسلام را فراهم‌می‌کند.

    «حسان جامعی»، از جمله مسلمانانی است که پس از حادثه 11 سپتامبر 2001 ایالت متحده آمریکا از دین اسلام مرتدشده و با همکاری «لیلی براده»، از فعالان حزب لیبرال هلند، انجمن مرتدان هلند را تأسیس‌کرد؛ این انجمن از سوی «افشن الیان»، حقوقدان و «پل کلیتور»، فیلسوف هلندی که از منتقدان و اسلام‌ستیزان معروف هستند، حمایت‌می‌شود.

    غرب پیوسته بر توهین به مقدسات اسلامی اصرارورزیده و گرایش‌ها و احزاب تندروی اروپایی هر روز به بهانه آزادی بیان و عقیده در جوامع غربی، اهانت‌های جدیدی را متوجه مسلمانان و از عذرخواهی از آن‌‌ها خودداری‌می‌کنند.

    اهداف غرب از ارتکاب اهانت به مقدسات اسلامی

    جوامع غربی چند هدف اساسی از توهین به مقدسات اسلامی دنبال‌می‌کنند که به تعدادی از آن‌ها اشاره‌می‌شود:
    الف)طبیعی جلوه‌دادن اهانت به مسلمانان

    جوامع غربی تلاش‌می‌کنند با تکرار توهین به مقدسات مسلمانان، اهانت را امری طبیعی جلوه‌داده، هویت دینی و اسلامی را به مرور زمان محوکرده و مسلمانان را نسلی بی‌نام و‌نشان و بدون هویت و پیرو ارزش‌های واهی و تهی غرب قراردهد.

    ب)تکوین و شکل‌گیری یک اندیشه جامع در غرب برای مبارزه با اسلام

    همچنین، غرب برای تقویت و تشکیل یک اندیشه جامع و عمومی در زمینه مخالفت با اسلام و مسلمانان تلاش‌می‌کند در توهین‌های خود بر این مسأله تأکید‌کند که اسلام الگوی عقب‌ماندگی و بی‌فرهنگی‌ است و مبلغان مسلمان به آزادی بیان و عقیده، ایمان‌ندارند.

    جوامع غربی تلاش‌می‌کنند، هرگونه اقدام برای ارایه تصویر حقیقی دین اسلام را نارس و نافرجام گذاشته و بسیاری از مقامات دینی و سیاسی غرب همچون «ادموند اشتویبر»، رییس حزب مسیحی سوسیالیست آلمان و «جورج جانیزفاین»، نماینده ویژه پاپ بندیکت شانزدهم به صراحت از اسلامی‌شدن قاره اروپا و ذوب‌شدن هویت مسیحی جوامع غربی هشدارداده‌اند.

    بنابراین در حال حاضر، غرب به‌طور جدی برای تفکیک جهان امروز به دو بلوک «شرق اسلامی تروریست» و «غرب مسیحی دموکراسی به اصطلاح متمدن» تلاش‌می‌کند و برای شلعه‌ورکردن درگیری‌ها با اسلام و رسیدن به اهداف، مسلمانان را دشمن اصلی خود قرارمی‌دهند.

    ج)ترسیدن از اصول و پایه‌های بیداری اسلامی

    جوامع غربی به خوبی‌می‌دانند که بیداری امت اسلامی جز با تمسک مسلمانان به مرجعیت دینی و هویت اسلامی امکان‌پذیر‌نیست و آن‌ها همیشه از بیداری اسلام می‌ترسند و رویای تسلط و حاکمیت بر جهان را در سر می‌پرورانند.

    دولتمردان مستکبر با درک حقیقت اسلامی برای نابودی پایه‌ و اساس بیداری امت اسلام از هیچ تلاشی دریغ‌نکرده و از هر نهضتی که غرب را از اریکه تسلط و حاکمیت بر جهان بیندازد، هراس‌دارند.

    د)قراردادن دین اسلام در مرحله‌ای تحقیرآمیزتر از سایر ادیان

    توجه به این نکته بسیار مهم است که توهین جوامع غربی به مقدسات اسلامی در نقطه مقابل این مسأله قرارمی‌گیرد که غرب، سختگیری افراط‌گرایانه‌ای درباره سخن‌گفتن از موجودیت اسراییل و تاریخ به‌وجودآمدن این رژیم نامشروع از خودنشان‌می‌دهد،‌ به همین دلیل سخن‌گفتن از هولوکاست، مجازاتی همچون زندان و تعقیب قضایی دارد و نه تنها انکار آن، بلکه شک‌کردن در این مسأله نیز جرم محسوب‌می‌شود!

    در این‌جا به این مسأله پی‌می‌بریم که غرب درنظردارد، دین اسلام را از بین مقدسات خارج‌کرده و آن را در جایگاهی پست‌تر از سایر ادیان قراردهد و با انزوا قرادادن مسلمانان، آن را از سیاق تاریخ و تمدن جهان دورکند.

    در پایان این گفته‌ها و مطالب باید توجه‌کنیم که رویارویی با این مسایل و توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) و مقدسات اسلامی نیازمند استقامت و صبر بسیاری است و تمامی گروه‌ها و جبهه‌های مختلف اسلامی باید با اتخاذ موضع واحد و حمایت از خاتم پیامبران رسول اکرم(ص) با اهانت‌ها مقابله‌کرده و با تکیه بر تعالیم اسلام، بشریت امروز را از مشکلات و رنج‌ها نجات‌دهند.



    پدر آریوس ::: سه شنبه 86/9/20::: ساعت 4:30 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 96
    کل بازدید :370473

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    اهانت به مقدسات اسلامی؛ جنگ خاموش غرب علیه مسلمانان - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اهانت به مقدسات اسلامی؛ جنگ خاموش غرب علیه مسلمانان - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©