سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سنگى که به غصب در خانه است ، در گرو ویرانى کاشانه است . [ و این گفتار از پیامبر ( ص ) روایت شده است و شگفت نیست که دو سخن همدیگر را ماند که از یک چاه کشیده است و در دو دلو ریخته . ] [نهج البلاغه]
جمع‌آوری کتاب «ضدخدا» از مدارس کاتولیک کانادا - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • هیأت مدارس کاتولیک «هالتون» تصمیم گرفت کتاب «قطب نمای طلایی» را از کتابخانه‌های مدارس تابعه جمع‌آوری کند. بنا بر همین کتاب، یک فیلم سینمایی با بازی نیکول کیدمن تهیه شده که به زودی از سوی هالیوود اکران می‌شود.
    در یک اقدام احتیاطی دیگر، دو جلد دیگر همان مجموعه از آثار نویسنده بریتانیایی به نام «فیلیپ پولمن» نیز برچیده شد.

    به گزارش شبکه اینترنتی ایران ـ تورنتو (ایرانتو) ـ «اسکات میلارد»، مدیر خدمات کتابخانه‌های هیأت مدارس گفت: شکایات زمانی آغاز شد که «فیلیپ پولمن» در یک مصاحبه، آشکارا خود را ضد خدا معرفی و بر این دیدگاه خود پافشاری کرد.
    وی افزود: این وظیفه ماست که درباره ارایه کتاب‌های مناسب به دانش آموزان دقت لازم را بنماییم.
    میلارد در عین حال گفت: اگر دانش آموزان مایل به دریافت کتاب‌ها باشند، می‌توانند از مسئولان کتابخانه‌ها دریافت کنند، اما تا زمان تصمیم کمیته مربوطه، کتاب‌ها در معرض دید قرار نمی‌گیرد.
    «قطب نمای طلایی» (The Golden Compass)، نخستین جلد از مجموعه سه بخشی «His Dark Materials» است که مشابه مجموعه هری پاتر نگاشته شده است.

    در آمریکا نیز، لیگ کاتولیک اعلام کرد که این کتاب‌ها مسیحیت را زیر سؤال می‌برد و کودکان را به انکار خدا دعوت می‌کند. لیگ کاتولیک همچنین از خانواده‌ها خواست، اجازه ندهند فرزندانشان این فیلم را نگاه کنند.

    بر اساس همین کتاب، یک فیلم سینمایی با بازی « نیکول کیدمن» تهیه شده که به زودی از سوی هالیوود اکران می شود.از سوی دیگر، «ریک مک دونالد»، از مسئولان هیأت مدارس کاتولیک گفت: زمانی که برای نخستین بار در سال 1995، این کتاب‌ها منتشر شد، زمزمه‌هایی در مخالفت با آنها شنیده شد، اما اکنون به دلیل پخش فیلم مربوطه، این مخالفت‌ها شدت گرفته است.
    پولمن، نویسنده کتاب‌ها در سال 2001 به روزنامه واشنگتن پست گفته بود او تلاش می‌کند زیربنای باورهای مسیحیت را نابود کند.

    در سال 2003 او گفت: در مقایسه با داستان‌های هری پاتر، کتاب‌های من به موضوعی بسیار ویرانگرتر از هر آنچه هری بیچاره و قدیمی گفته، می‌پردازد... کتاب‌های من درباره کشتن خداست. کمیته بررسی این کتب در انتظار مطالعه کتاب توسط همه اعضا و اظهار نظر آنها جهت گرفتن تصمیم نهایی است.
    هیأت مدیره مدارس کاتولیک هالتون دارای 28،000 دانش آموز است که در 45 آموزشگاه بورلینگتون، هالتون هیلز، میلتون و اوکویل مشغول تحصیل هستند.



    پدر آریوس ::: سه شنبه 86/9/20::: ساعت 4:30 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 45
    بازدید دیروز: 119
    کل بازدید :370047

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    جمع‌آوری کتاب «ضدخدا» از مدارس کاتولیک کانادا - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    جمع‌آوری کتاب «ضدخدا» از مدارس کاتولیک کانادا - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©