سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این قرآن، ریسمان خدا و نور روشن گر ودرمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
رسوایی جدید جنسی در کلیسای آمریکا - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • رهبر 80 ساله کلیسایی در آتلانتا در مرکز یک رسوایی جنسی جدید قرار گرفت. وی با داشتن رابطه نامشروع با همسر برادرش از او بچه‌دار شده است.

    به گزارش«جهان» وبه نقل از  فارس اعضای خانواده اسقف اعظم "ارل پاولک" چند هفته پیش با حضور در کلیسای جامع «روح مقدس»، رازی را که اخیراً توسط یک دادگاه فاش شده بود را بیان کرده و اعلام کردند که از آن‌ها تست اثبات نسب به عمل آمده است.

    در واقع این نخستین رسوایی جنسی که «پاولک» درگیر آن می‌شود، نیست‌ اما این بار به خاطر یاد کردن قسم دروغ درباره روابطش می‌تواند با مشکلات قانونی زیادی روبه‌رو شود. دلیل زنده این دروغ هم اکنون 34 ساله است که سال‌ها به عنوان برادر زاده "ارل پاولک" شناخته شده بود.

    «دی ای پاولک» می‌گوید وی تا زمانی که آزمایش اثبات نسب به عمل آمد از این مسئله خبر نداشته است و افزود:" بسیار ناامید شده بودم. شوکه شده بودم."

    آزمایش اثبات نسب به درخواست دادستانی «کاب کانتی» و اداره تحقیقات جرجیا و دستور قاضی صورت گرفته بود. دادستانی پیش از آن تحقیقاتی را درباره سوگند دروغ «پاولک» در یک پرونده انجام داده بود.

    اسقف اعظم برادرش و کلیسای این منطقه متهم پرونده‌ای هستند که در آن «مونا بروور» یکی از کارکنان کلیسا «ارل پاولک» را متهم به ترغیب وی به داشتن رابطه جنسی بین سال‌های 1989 تا 2003 کرده است و به او گفته که این تنها راه رستگاری او خواهد بود. «ارل پاولک» در ژانویه گذشته و در برابر کلیسا به این اقدام خود اعتراف کرد.

    در سال 2006 و در جریان رسیدگی به این پرونده «پاولک» اسقف اعظم قسم یاد کرد که خانم «بروور» تنها زنی بوده است که با او رابطه جنسی خارج از ازدواج برقرار کرده است‌ اما آزمایشات اثبات نسب چیزهای دیگری را نشان داد.

    تا‌کنون اقدامی برای تعقیب قضایی «پاولک» صورت نگرفته و دادستانی نیز تا به این لحظه درباره وی اظهار نظری نکرده است. نتایج آزمایش اثبات نسب باعث تشدید بحران رسوایی‌های جنسی کلیسای آمریکا شده که از یک دهه پیش آغاز شده است.

    کلیسای آتلانتا در سال 1960 در آتلانتا تأسیس شده و سال‌ها در خط مقدم نهضت‌های اجتماعی قرار داشت که در دهه 1960 سیاهان را به عضویت خود پذیرفته و درهای خود را نیز چند سال بعد به روی همجنسگرایان گشود.

    رونق این کلیسا در دهه 90 به اوج رسیده و موفق به ساختن دانشکده کتاب مقدس، 2 مدرسه و یک تلویزیون جهانی شد‌ اما امروز و بعد از شکایاتی‌‌ که از مشکلات اخلاقی «پاولک بزرگ» شد، پیروان این کلیسا از 100 هزار نفر به 1500 نفر کاهش یافته و کلیسا مجبور به تعطیلی دانشکده و شبکه تلویزیونی خود شده است. اکثر کشیش‌هایی نیز که هم اکنون در این کلیسا فعالیت می‌کنند تنها به طور داوطلبانه پذیرای این کار شده‌اند.

    در سال 1992 یکی از اعضای کلیسا ادعا کرد که او توسط «دان پاولک» برادر «ارل» مجبور به برقراری رابطه جنسی با وی شده است.

    عده‌ای دیگر از زنان هم مدعی شدند که برای آن‌ها نیز مشکلاتی مشابه توسط «ارل پاولک» و سایر مقامات کلیسا ایجاد شده است که در ژی این شکایات کلیسا مجبور به پرداخت 24 میلیون دلار خسارت به 7 شاکی و عضو سابق این کلیسا شد.

    با توجه به این رسوایی‌ها نقش «ارل پاولک» در این کلیسا کم‌تر و کم‌تر شد تا این‌که به یک سخنرانی 10 دقیقه‌ای در مراسم دعای یکشنبه‌ها محدود شده است.

    «دی ای پاولک» با رد اظهار نظر بیش‌تر درباره این پرونده گفت: "‌عموی من 100 درصد گناهکار است اما متهم کنندگان وی نیز به همان اندازه گناهکارند."


    پدر آریوس ::: شنبه 86/9/3::: ساعت 11:40 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 28
    بازدید دیروز: 55
    کل بازدید :370085

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    رسوایی جدید جنسی در کلیسای آمریکا - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    رسوایی جدید جنسی در کلیسای آمریکا - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©