سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، روشنی هر دل است . [عیسی علیه السلام]
واکنش‌ها به توهین مجری آمریکایی به قرآن - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • واکنش‌ها به توهین مجری آمریکایی به قرآن
    در واکنش به اهانت مایکل سافدج گوینده تلویزیونی مشهور امریکا به قرآن و اسلام بسیاری از شرکت‌های اقتصادی بزرگ امریکا از انتشار پوسترهای تبلیغی برنامه‌های وی خودداری کردند.
    به گزارش سرویس بین‌الملل «جهان» و به نقل از روزنامه الاهرام مصر، در پی اعتراض بسیاری از گروه‌های اجتماعی و سیاسی امریکا نسبت به پخش برنامه امت وحشی و اهانت مایکل سافدج گوینده تلویزیونی مشهور امریکایی به اسلام و قرآن، دو شرکت اقتصادی بزرگ امریکا با ابراز خشم و نارضایتی از این اقدام سافدج تبلیغات برنامه وی را متوقف کردند.

    فروشگاه‌های زنجیره‌ای اوت زون و شرکت ترست ای دی یکی از شرکت‌های مربوط به صدور شناسنامه و کارت‌های شناسائی روز گذشته به جمع محکوم کنندگان سافدج پیوست و اعلام کردند: از این به بعد هرگونه بروشور تبلیغی شبکه تلویزیونی موهن به قرآن را به دور انداخته و در حمایت از مسلمانان تبلیغات آن را متوقف خواهیم کرد.

    شرکت های جی سی بینی، اوفیس ماکس، سیتریکس و12 موسسه اسلامی فعال امریکا این برنامه اهانت آمیز به قرآن و مسلمانان را که از 350 ایستگاه تلویزیونی پخش می‌شد را محکوم کردند.

    میکل سافدج گوینده مشهور آمریکایی تلویزیون، دربرنامه‌ای با عنوان «امت وحشی» که به صورت مستقیم پخش می شود دراقدامی بی سابقه جملات اهانت آمیز خود به مسلمانان را اینگونه عنوان کرد: من هرگز از همسر خود نمی‌خواهم که حجاب بر سر کند و نقاب هم هرکز به صورت خترم نمی اندازم، چنان که رو به مکه هم نماز نخواهم خواند، ای مسلمانان شما اگر کار مرا نپسندید می‌توانید بمیرید. من از این به بعد نمی‌خواهم در مورد اسلام حتی کلمه‌ای بشنوم چراکه از شما خسته شده‌ام».

    اهانت و گستاخی این گوینده تا آنجا رسید که وی ضمن ابراز خشم و نارضایتی از دولت آمریکا به دلیل دادن اجازه ورود به مسلمانان، در ادامه گفت: چگونه به مسلمانان اجازه ورود به آمریکا می‌دهید در حالی که سند و کتاب عقب ماندگی خود را به همراه دارند.

    وی همچنین ضمن اهانت به قرآن کریم ادعا کرد: قرآن کریم به هیچ عنوان کتاب آزادگی نبوده، بلکه کتاب بندگی استة که چیزی جز دشمنی و کینه‌توزی را آموزش نمی‌دهد، پس آموزش آن امری بی فایده بوده و آنچه امروز امریکا بدان نیازمند است، بازگرداندن مسلمانان به کشورهایشان و بیرون کردن آنها از امریکاست. 

    این مجری تلویزیون آمریکا ادعا کرد: قانون آمریکا بزرگترین سند برای آزادی است و هر امت عاقلی از این قانون پیروی می کند.


    پدر آریوس ::: جمعه 86/9/2::: ساعت 11:51 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 56
    بازدید دیروز: 55
    کل بازدید :370113

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    واکنش‌ها به توهین مجری آمریکایی به قرآن - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    واکنش‌ها به توهین مجری آمریکایی به قرآن - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©