سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند درخت بی ثمر است . [امام علی علیه السلام]
اخبار مسجد و کلیسا - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • مرد سال فوتبال اروپا قصد دارد بعد از آویختن کفش‌هایش در امور دینی مسیحیت تحصیل کرده و در صورت امکان، کشیش شود.

    به گزارش«جهان» وبه نقل از فارس ، ‌بازیکن 25 و برزیلی تیم آث میلان که روز یکشنبه عنوان مرد سال فوتبال اروپا در سال 2007 را به دست آورد‌، عنوان کرد: بعد از فوتبالم، مایلم در دانشگاه در رشته علوم دینی مسیحیت تحصیل کنم و اگر بتوانم تا رده کشیشی بالا بروم.

     
    وی ادامه داد: ‌البته تا آن حد، راه بسیار دشواری را پیش رو دارم چرا که باید ابتدا در رشته علوم دینی تحصیل کنم و بعد معلوماتم را از انجیل گسترش دهم.


    کاکا که در تیم ملی برزیل بازیکن قابل اعتنایی است،‌ قصد ندارد بعد از ترک فوتبال، ‌ارتباطش را با این رشته قطع کند.


    وی اظهار داشت: در کنار تحصیل در امور دینی، مایلم ارتباطم را با فوتبال حفظ کنم. برای این منظور دوست دارم مربی یا مدیر فوتبال شوم.


    کاکا روز یکشنبه از سوی گزارشگران مجله فرانس فوتبال، بالاتر از کریستانو رونالدو (منچستر یونایتد) و لیونل مسی (بارسلونا) قرار گرفت و عنوان مرد سال فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد.


    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:33 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، به گفت‌وگو نشستن رهبران مسلمان با علمای علم مسیحیت را در گرو عذرخواهی رهبر کاتولیک‌های جهان از اظهاراتی دانست که چندی پیش وی درباره‌ی اسلام و پیامبرعظیم‌الشان‌مان مطرح کرده بود.

    آیت‌الله تسخیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامه‌ی 138 تن از علما و اندیشمندان مسلمان به رهبر کاتولیک‌های جهان یادآورشد: این نامه در اجلاسی که در امان برپا شده بود، از سوی تمامی شرکت‌کنندگان برای پاپ ارسال شد و این‌طور نبود که خود شخصا اقدام به چنین کاری کرده باشیم.

    وی افزود: در این خصوص ما نخواستیم که قبل از اظهار ندامت پاپ گفت‌وگو را شروع کنیم. ما تاکید می‌کنیم که پاپ می‌باید بیشتر از خودش ندامت و علامت ندامت نشان دهد؛ چرا که تعدی بزرگی به مقدسات اسلام کرده است.

    تسخیری ادامه داد: این نامه تقریبا دعوتی است برای اعلام ندامت تا مسیر صحیح گفت‌وگوها شروع شود و فعلا من تصمیم به شرکت کردن در مساله‌ی گفت‌وگو را ندارم تا زمانی که شرایط مناسب باشد. وی تبیین واژه‌ی «اظهار ندامت»، این اظهار ندامت را به اهانتی که پاپ چندی پیش به مقدسات اسلام و پیامبر اکرم کرده بود، مرتبط دانست و تصریح کرد: رهبر کاتولیک‌های جهان باید از این سخنانش عقب‌نشینی کند و علامت ندامت از او دیده شود ، در غیر اینصورت، با خواستن سفرا و چنین کارهایی این ندامت حاصل نمی‌شود.

    ما معتقدیم اگر پاپ قصد دارد اطمینان جهان اسلام را به دست آورد، می‌بایست بیشتر از خودش انعطاف‌پذیری نشان دهد و اعلام کند که به آن صحبت‌ها پافشاری نمی‌کند.

    دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که خود از امضاکنندگان این نامه است در پاسخ به این سوال که آیا در نامه‌ی مذکور درخواست اظهار ندامت از پاپ خواسته شد، گفت: در این نامه به حفظ حرمت و مقدسات انبیا اشاره کردیم واین امری طبیعی است که ایشان این حرمت را مراعات نکرد. وی هم‌چنین در پاسخ به این سوال که تا کنون زمان، مکان و اشخاص این مذاکره تعیین شده‌اند، اظهارداشت :در این‌باره اطلاعی ندارم.


    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:33 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    روزنامه دانمارکی "کریستیلگ داگلبلادت" در شماره روز چهارشنبه نوشت قرآن کتاب مقدس مسلمانان به عنوان دومین کتاب پرفروش در دانمارک، در صدر هدایایی قرار گرفت که مردم این کشور به‌خاطر عید میلاد مسیح به یکدیگر دادند.

    به گزارش خبرگزاری فرانسه از کپنهاگ، به نوشته این روزنامه، در یک ماه گذشته حدود 5هزار نسخه از ده هزار نسخه ترجمه جدید قرآن به زبان دانمارکی که انتشارات "وندکانستن" آن را منتشر کرد، فروخته شد و به ‌این ترتیب قرآن ترجمه شده به زبان دانمارکی در جایگاه دوم فروش کتب خاص در این کشور قرار گرفت.

    براساس این گزارش، توجه روزافزون دانمارکی‌ها به کتاب مقدس مسلمانان موجب شد تا این کتاب در صدر هدایایی قرار گیرد که مردم این کشور به خاطر عید میلاد مسیح به یکدیگر دادند. به گزارش ایرنا، "یورگن بک سیمونمس" کارشناس مسایل اسلامی، انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز به پیامبر اسلام را یکی از دلایل توجه مردم دانمارک به توجه و روی‌آوردن به قرآن دانست.

    به گفته وی، نمی‌توان به مطالبی که در روزنامه‌ها، رادیو و تلویزیون راجع به اسلام و مسلمانان است، توجه نکرد و این امر حاکی از تمایل به اطلاع از مضمون قرآن است.

     


    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     در روز جمعه گروهی ناشناس در کوههای دربند تهران، به توزیع cdهای زندگانی حضرت مسیح  پرداختند.

    بر پایه این گزارش، افراد این گروه، صدهاCD  تبلیغی مربوط به زندگی حضرت مسیح را به طور رایگان میان جوانانی که به کوه‌های دربند تهران آمده بودند، توزیع کردند.عاملان توزیع کهCD ها را در ساک‌های بزرگ حمل می‌کردند، ، پس از پخش فیلم‌ها، به سرعت محل را ترک کردند .گفتنی است، به تازگی تعدادی جاسوس خارجی نیز که تحت پوشش جمع‌آ‌وری کمک برای ملت فلسطین، به جاسوسی و تبلیغ مسیحیت مشغول بودند، دستگیر شده‌اند.



    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    خاخام یهودی «باروخ آوراهام راکوبسکی» از اعضای ارشد جمعیت ارتدوکس بیت المقدس اعلام کرد: «بزرگان تورات و کابالا (کتاب فرقه عرفانی یهود) می گویند که به زودی جنگی بزرگ با معجزات آشکار رخ خواهد داد.»

     به گزارش سرویس بین الملل «جهان» به نقل از سایت عبری ان اف سی،  این خاخام یهودی گفت: « کابالیست‌ها (عارفان یهودی) هفته گذشته در اورشلیم جمع شدند و با بررسی عمیق کابالیتی نشانه هایی از طرق مختلف و از کودکان اتیست (در خود مانده) دریافت کردند که نشان می دهد به زودی جنگی درخواهد گرفت که معجزاتی مثل خروج بنی اسرائیل از سرزمین مصر به وقوع خواهد پیوست. منظور از معجزات آشکار هم معجزاتی است که علاوه بر کابالیست ها ، اشخاص عادی هم قادر به تشخیص آن خواهند بود.»

    خاخام راکوبسکی افزود:« کابالیست ها به عنوان دلیل گفتند هر بار که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران از نابودی اسرائیل سخن گفته در عرض 48 ساعت بعد در سرزمین او زمین لرزه ای با شدت متوسط  رخ داده است. احمدی نژاد در این باره 5 بار اظهار نظر کرده و هر 5 بار در ایران زلزله آمده است!»

    وی ادامه داد: « کابالیست ها همچنین گفتند به آنها الهام شده که آمریکا در بلند مدت دوست اسرائیل نخواهد بود و اسرائیل باید از فرصت کنونی و دوستی با آمریکا استفاده کند و علیه ایران دست به حمله نظامی بزند.»

    گفتنی است جمعیت دینی ارتدوکس اسرائیل درباره الهام گرفتن از بالا توسط کودکان اتیست، اختلاف نظر دارند.

    در عین حال کابالیست مشهور «حییم کهن» که مریدانش ادعا می کنند چشم غیبی دارد به شاگردانش گفته است:« اکنون اسرائیل در وضعیتی است که توان حمله به دشمن و نابودی سریع آن را دارد و اکنون ما در دورانی هستیم که درباره آن گفته شده «خداوند برای شما خواهد جنگید.»

    همچنین خاخام «حییم کانیوسکی» در پاسخ به سئوالی درباره ایران گفته است: «خداوند به زودی معجزات بزرگی برای ملت اسرائیل انجام خواهد داد.»

    این خاخام نیز در بین جمعیت ارتدوکس یهودی به عنوان مطلع از امور غیبی شناخته می شود.

    گفتنی است پس از انتشار گزارش کمیته تحقیق وینوگراد که در آن رسما" به شکست ارتش اسرائیل در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان اعتراف شد ، وضعیت روانی طیف متعصب صهیونیست در اسرائیل به شدت آشفته شده و تلاش می شود با طرح چنین مواردی و دادن وعده معجزه در آینده از سوی برخی شخصیت های دینی همسو با سیستم ، از فشار روانی موجود کاسته شود.


    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     کلیسای کارولینای شمالی به علت انتشار پیام ضداسلامی «قرآن باید لگدمال شود» از انجمن پاپتیست جنوبی (نام فرقه‌ای از مسیحیان) رانده شد.

     

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «News Record»، «کرایتون لاولس»، کشیش کلیسای کارولینای شمالی و کلیسای تحت زعامت وی با رأی موافق ?? نفر از اعضای انجمن‌های پاپیتست جنوبی طرد شدند.

     

    انجمن پاپتیست جنوبی که تعداد اعضای آن بالغ بر ?? میلیون است و در قالب ?? هزار کلیسا سازماندهی می‌شوند این مورد را بی‌سابقه‌ترین نمونه نزد کلیسای پاپتیست برشمردند.

     

    گفتنی است، با وجود عذرخواهی لاولس، انتشار خبر پیام ضداسلامی «قرآن باید لگدمال شود» واکنش گروه‌های مسلمان آمریکایی، کارشناسان مذهبی و انجمن پاپتیست را دربر داشت



    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    متهم شدن رهبر سی میلیون مسیحی ایوانجلیک آمریکایی به ارتباط با یک فاحشه  مرد همجنس گرا، می رود که در آستانه انتخابات آمریکا و با جابه جایی نزدیک به سی میلیون رای گروه های ایونجلیک  نتیجه انتخابات را به نفع دموکرات ها تغییر دهد.  
     به گزارش الف از یو اس ای تو دی،  تد هگارد، رئیس و پیشوای مذهبی اتحادیه ملی مسیحیان ایوانجلیک که  بیش از سی میلیون عضو دارد، با اعتراف به پاره ای از مسائل اخلاقی، جمهوری خواهان آمریکا را در آستانه انتخابات مجالس ایالات متحده در وضعیتی دشوار قرار داده است. این پیشوای مذهبی که به ارتباط با یک فاحشه همجنس باز مرد و نیز استعمال مواد مخدر متهم شده است در حضور اعضای عضو ناظر کلیسای اتحادیه مذکور به پاره ای از اتهاماتی که بر علیه وی وارد می شود اعتراف کرد.
    گفته می شود این شوک خبری، موجبات سرخوردگی تعداد زیادی از پیروان مسیحیت ایوانجلیک  که به عنوان گروهی تاثیر گذار در انتخابات آمریکا عمل می کنند را فراهم آورده است. از آنجائیکه این اتحادیه در  دوره های گذشته در مسائل اجتماعی همچون سقط جنین، سلول های جنینی و ازدواج همجنس گرایان به شدت اعلام موضع کرده  وبا تبدیل این بحث ها به مسائل سیاسی، گروه های اجتماعی را بر علیه دموکرات ها ساماندهی می کرد، این اعترافات به عنوان شاهدی بر سیاسی کاری و نفاق گروه فوق تلقی شده و در آرای گرو های ایوانجلیک به نفع جمهوری خواهان تزلزل شدیدی ایجاد کرده است. تزلزلی که گفته می شود حتی درصد اندکی از آن می تواند همانند زهر کشنده ای برای جمهوری خواهان کنگره و سنا عمل کند.



    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    گروهی از جوانان اخیرا به ترویج آموزه‌های فرقه موسوم به «کابالا» که به گفته آنان، نشات گرفته از نوعی عرفان یهودی است، در میان جوانان ایرانی می‌پردازند.

     به گزارش «جهان»، این فرقه در پوشش عرفانی علاوه بر ترویج عقاید و باورهای یهود صهیونیسم به بی‌بندوباری جنسی نیز می‌پردازد.

    سردمداران این جریان ضددینی همچنین از برخی از خوانندگان غربی از جمله «مدونا» و «بریتنی اسپیرز» برای ترویج فرقه مذکور استفاده می‌کنند.

    این گزارش حاکی است سرمایه‌داران صهیونیست آمریکایی از جمله حامیان مالی این فرقه هستند و می‌کوشند با جذب برخی از چهره‌های ورزشی و هنری زمینه گسترش فرقه را در میان جوانان کشورهای جهان از جمله ایران اسلامی فراهم کنند.

    هم اکنون علاوه بر مدونا،‌ بریتنی اسپیرز، بکهام،‌ الیزابت تیلور، روزین بار و ... به این فرقه پیوسته‌اند و برخی از جوانان مسیحی غرب بدون توجه به اهداف پنهان این فرقه، دین خود را رها کرده و به این جریان پیوسته‌اند.

    فرقه کابالا به تدریج در جمع جوانان ایرانی نیز ترویج می‌شود که بسیار هشدار برانگیز است.
    به تازگی یک سایت فارسی زبان که از سوی بی‌بی‌سی مورد حمایت مالی و فنی قرار دارد و برخی از نویسندگان روزنامه‌های زنجیره‌ای در آن فعالیت‌ می‌کنند، گزارشی درباره جشن موسوم به 49 سالگی مدونا در یک جمع کوچک جوانان تهرانی منتشر و به تشویق و ترغیب مخاطبان برای پیوستن به این فرقه پرداخت.
    این سایت در گزارش خود نوشت:
    «... میهمانان جشن، نخ‌های رنگی به مچ دست چپ خود بسته‌اند ... این نشانه فرقه کابالاست. نوعی عرفان یهودی که مدونا به آن اعتقاد دارد ... مدونا نگاهی عرفانی به زندگی دارد(!) و با رقص‌هایش رابطه مراد و مریدی دارد(!) ...»
    کابالا نامی است که به تصوف یهودی اطلاق می‌شود. اگر چه تاریخچه اصطلاح آئین کابالا به درستی معلوم نیست، اما دکتر عبدالله شهبازی محقق و پژوهشگر سیاسی ایرانی در این باره تحقیقاتی انجام داده است.
    شهبازی با رد ادعای این که برخی متفکران غربی نیز به این آئین گرایش داشته‌اند،‌ می‌نویسد:

    «... این ادعا نه تنها پذیرفتنی نیست، بلکه برای تصوف یهودی به عنوان یک مکتب مستقل فکری پیشینه جدی نمی‌توان یافت ...»

    گفتنی است فرقه کابالا، علاوه بر کمک‌های مالی کلان صهیونیسم جهانی، از روش‌های خاصی برای کسب درآمد بهره می‌برد.
    این فرقه آب معدنی معمولی را در کانادا به نام «آب کابالا» به قیمت هر بطری 8 دلار می‌فروشد.
    کابالیست‌ها مدعی‌اند که این آب دارای انرژی مثبت است و بیماری سرطان را مداوا می‌کند.
    این فرقه همچنین نمادی به اصطلاح از چشم شیطان تهیه کرده و هر عدد را 26 دلار می‌فروشند.
    عوامل این فرقه همچنین به ترویج بی‌بندوباری جنسی، مصرف مواد مخدر، موسیقی تهییج کننده می‌پردازند.
    اگر چه روند عضوگیری این فرقه در ایران بسیار کند است، اما هر گونه غفلت از شکل‌گیری این فرقه و شیوه‌های تبلیغی و جوان‌پسند آن می‌تواند زمینه گسترش فعالیت این فرقه را در ایران فراهم کند.


    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    تونی بلر، نخست وزیر بریتانیا در مقاله ای که در شماره ژانویه 2007 نشریه سیاست خارجی (فارن افرز) - از نشریات شورای روابط خارجی آمریکا - منتشر کرده است، قرآن را کتابی مترقی خواند که سعی در اصلاح یهودیت و مسیحیت به ریشه های واقعی آن دارد. در کنار این اظهارات، بلر  اسلام را در حال دور شدن از روح خود خوانده و گروه های اسلام گرا را مورد انتقاد قرار داد.

    وی در این مقاله با رد ایده جنگ بین تمدن ها، جنگ های اخیر را در راستای "جنگ درباره تمدن" ارزیابی کرد. بلر که مقاله خود را در همان نشریه ای منتشر کرده است که مقاله چند سال پیش برخورد تمدن های فوکویاما در آن منتشر شده بود،  گروه های مخالف اشغال عراق را نه گروه های مخالف دموکراسی غربی، که مخالف هر نوع دموکراسی توصیف کرد. 

    به گزارش الف، بلر در  مقدمه این مقاله که با عنوان "نبرد برای ارزش های جهانی" منتشر شده است، آورده است:
    "برای من، جذاب ترین نکته درباره قرآن، مترقی بودن آن است. خاضعانه و به عنوان معتقد به یک دین دیگر و از دید یک ناظر بیرونی اعتراف می کنم که قرآن به عنوان یک کتاب اصلاح گر، سعی در بازگرداندن یهودیت و مسیحیت به اصل خود دارد. قرآن شمول گرا* است.  دانش و علم را می ستاید و از موهوم پرستی متنفر است و کتابی ست کاربردی که در مسائل مربوط به ازدواج، زنان و حکمرانی، بسیار فراتر از زمان نزولش است.

    در سایه تعالیم قرآن، گسترش اسلام و تسلط آن بر ممالک سابقا مسیحی یا کافر خیره کننده بود. در طول قرن ها، اسلام یک امپراتوری را تشکیل داد و جهان را در زمینه های اکتشاف، هنر و فرهنگ رهبری کرد. در قرون وسطی، اسوه های تساهل و تسامح در جهان اسلام به مراتب بیشتر از همتایان مسیحی خود بودند."

    بعد از این توصیف کوتاه، بلر به زعم خود به ریشه های تروریسم در اسلام پرداخته است و صحنه اصلی نبرد کنونی را عرصه ایدئولوژی توصیف کرده است. نوشته جنجالی مذکور به دلیل آنچه فاصله گرفتن اسلام از روح خود خوانده، و انتقادات شدید به گروه های اسلامی، مورد انتقاد احزاب اسلام گرای بریتانیا قرار گرفته است.

    این نوشته، با وجود نقائص فراوان و اشتباهات فاحشی که در آن وجود دارد، خشم محافل صهیونیستی را نیز برانگیخته است، به گونه که ای تعدادی از نشریات محافظه کار آمریکایی، به کنایه، بلر را "در آستانه گرویدن به اسلام" توصیف کرده اند.

     



    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     در حالى که مردم کشورهاى مسیحى روز جمعه، کریسمس را جشن گرفتند، روزنامه «ایندیپندنت» چاپ «لندن» در مطلبى تحت عنوان «بهاى کریسمس» اعلام کرد که مردم انگلیس براى برگزارى جشن کریسمس در سال جارى، ?? میلیارد پوند هزینه کرده اند.

    ایندیپندنت در این مطلب هزینه هاى انگلیسى ها را با برخى از کشورهاى در حال توسعه مقایسه کرده است که متن آن از نظر خوانندگان گرامى مى گذرد:

    موارد متفرقه

    ?/? میلیارد پوند: هزینه وسایل آرایش در کریسمس

    ?/??میلیارد پوند: بودجه انگلستان براى کشورهاى درحال توسعه

    ??? پوند مخارج هر فرد بالغ انگلیسى براى برگزارى جشن کریسمس

    ?? پوند: درآمد سرانه هر شهروند اتیوپى

    ??میلیون پوند: عروسک هاى ربوتى مارک تیلدن که اسباب بازى پرفروش امسال بود.

    ??میلیون پوند: پولى که کشورهاى جنوب آفریقا هر ?? ساعت به کشورهاى ثروتمند مى پردازند.

    خوراک

    ???? کالرى به طور متوسط هر انگلیسى در روز کریسمس مصرف مى کند.

    ??? دقیقه باید دوید تا ???? کالرى را سوزاند.

    ?روز که هر کودک پناهنده در «دارفور» سودان بامصرف ???? کالرى مى تواند زنده بماند.

    ?? پوند متوسط هزینه هر انگلیسى براى ناهار کریسمس.

    ?? پوند مصرف ماهانه دانه هاى غلات براى یک خانواده در کشور مالاوى دچار خشکسالى.

    ?? هزار و ??? مایل مسافت براى شام کریسمس هر انگلیسى تا به سر میز او برسد. سبزیجات به تنهایى میزان ?? هزار و ??? مایل سفر مى کنند.

    ? مایل که اعضاى یک خانواده در کشورهاى در حال توسعه روزانه مى پیمایند تا به آب برسند.

    سلامتى

    ? میلیون: تعداد بریتانیایى هایى که طى برگزارى جشن دچار ناراحتى هاى معده شدند.

    ?/? میلیون نفر امسال در کشورهاى در حال توسعه براثر بیمارى اسهال کشته، شدند.

    جرایم

    ??? هزار خانه در دوره برگزارى جشن مورد دستبرد قرار گرفتند.

    تخمین زده شد ?? هزار و ?? بریتانیایى، کریسمس را در زندان به سر برده اند.

    ?/? درصد: رشد جنایت در کریسمس

    محیط زیست

    ?? کیلومتر مربع: مقدار کاغذى که براى بسته بندى در کریسمس مصرف شد «براى پوشانیدن ?? هاید پارک کافى است.»

    ? میلیون تن زباله اضافى تولید شد که براى پرکردن ??? میلیون جایگاه پلاستیکى آشغال کافى است.



    پدر آریوس ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 7:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :369644

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    اخبار مسجد و کلیسا - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اخبار مسجد و کلیسا - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©