سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ برادران دنیایی، بر اثر زودْ گسلیِ علل آن، گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
نوع جدیدی از تبلیغات مسیحیت در تهران - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح و در آستانه سال نو میلادی نوع جدیدی از تبلیغات مسیحیت در تهران مشاهده شد. در بعضی چهارراه های تهران اشخاصی در شمایل بابانوئل درحالیکه هدایائی دردست داشتند به مردم تبریک میگفتند و همراه با آن ها جزوه ای از مجلات گزینش شده انجیل به آنها هدیه میدادند. اخیرا تلاش برای مسیحی کردن مسلمانان از راه های مختلف از جمله تشکیل کلیساهای خانگی افزایش یافته است .

    به گزارش راه مسیح به نقل از روزنامه ملیت ترکیه: « نوع پوشش و حجاب بعضی از بانوان ایرانی در تهران که بیش از نیمی از مویشان را بیرون می گذارند هیات پارلمانی ترکیه را شگفت زده کرد. » به نوشته ملیت « یکی از اعضای هیات ترکیه ای گفت : پوشش بعضی بانوان در ایران هیچ شباهتی به پوشش بانوان محجبه در ترکیه ندارد. » ملیت نوشت : « هیات پارلمانی ترکیه در کوچه ها و خیابان های تهران مناظری را دید که شوکه شد. » عضوی از هیات پارلمانی ترکیه نیز که خواست نامش فاش نشود گفت : در کوچه و بازار بعضی زنان نیمی از موهای خود را بیرون از روسری می گذارند. به عبارتی دیگر روسری وسیله ای برای پوشش کامل موی سر نیست و ماهیت حجاب را ندارد. بلکه ماهیت یک وسیله تزئینی را یافته است . »

    تبلیغات زودرس انتخاباتی در شهرستان رباط کریم اعتراض مردم را برانگیخته است . امام جمعه نصیرآباد در مراسم افتتاح شعبه بانک ملی در این شهر ضمن انتقاد از تبلیغات یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس گفت این افراد بجای آنکه کارهای انجام شده را به نام خود تبلیغ کنند بهتر است درباره معضلات اجتماعی و گرانی های اخیر به مردم توضیح بدهند. وی افزود : مردم باید در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی هوشیار باشند و تحت تاثیر تبلیغات کسانی که خدمات دیگران را نادیده می گیرند و درصدد هستند همه چیز را به نام خود تمام کنند قرار نگیرند.



    پدر آریوس ::: شنبه 86/10/15::: ساعت 6:18 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 13
    بازدید دیروز: 30
    کل بازدید :369143

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    نوع جدیدی از تبلیغات مسیحیت در تهران - مسجد و کلیسا - mosque&church
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نوع جدیدی از تبلیغات مسیحیت در تهران - مسجد و کلیسا - mosque&church

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©