سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ترس از کیفر موعود را روزی ما گردان ...و ما را نزد خود، از توبه کارانی قرار ده که محبّتت را بر آنان مقرّر داشتی و بازگشتشان را به فرمانبری ات پذیرفتی، ای عادل ترین عادلان! [امام سجّاد علیه السلام]
نشست "تمایلات دینی و ارتباطات جنسی" برگزار می‌شود - مسجد و کلیسا - mosque&church
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • مسجد و کلیسا
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • نشست "تمایلات دینی و ارتباطات جنسی" برگزار می‌شود

    نشست بررسی "تمایلات دینی و ارتباطات جنسی در جامعه کنونی" فردا چهارشنبه 12 دی ماه از سوی پژوهشکده باقرالعلوم برگزار می‌شود.

    به گزارش راه مسیح به نقل از خبرگزاری مهر، در ادامه مجموعه نشستهای علمی بررسی تمایلات دینی نوجوانان و جوانان پ‍‍ژوهشکده باقرالعلوم(ع)، هشتمین نشست با موضوع "تمایلات دینی و ارتباطات جنسی در جامعه کنونی" فردا چهارشنبه 12 دی ساعت 10 در این پژوهشکده برگزار می‌شود.

     

    در این نشست که از سوی پ‍‍ژوهشکده باقرالعلوم(ع) و مرکز تحقیقات اجتماعی "کندوکاو" برگزار می‌شود، ابراهیم فیاض استادیار دانشگاه تهران طی سخنانی به بررسی تمایلات دینی و ارتباطات جنسی در جامعه کنونی می‌پردازد.

     

    این مجموعه نشستها بر اساس پیشنهاد پژوهشکده باقر العلوم با هدف بحث و تبادل نظر اساتیدی که در این حوزه فعالیت کرده اند برگزار می شود تا این گروه بتوانند یافته ها و دستاوردهای خود را به صورت داده ها ارائه دهند . پژوهشکده باقرالعلوم و مرکز تحقیقات اجتماعی کندوکاو در نظر دارند پس از ارائه مباحث مورد نظر در عرصه روانشناسی، جامعه شناسی و دین شناسی گردآوری و منتشر کنند.

     

    تعریف دین، تمایلات دینی، دین گریزی، دینمداری، بحثهای مفهومی چون ارزشهای دینی، نظریه های روانشناسی و جامعه شناسی اسلامی، بررسی شرایط، علل و عوامل علاقه به دین یا دین گریزی در ایران، میزان تمایلات دینی در دهه های اخیر و آمارهای دین گریزی، بررسی انواع دینداری میان جوانان و تحقیقاتی که میان دانشجویان انجام شده، پیامدها، آثار و نتایج دینماری و دین گریزی میان جوانان و سر انجام ارائه راه حل برای برنامه ریزی دستگاه ها از جمله محورهای مورد توجه برگزار کنندگان در این نشستها محسوب می شوند.

     

    این نشستها به صورت مشترک از سوی پژوهشکده باقر العلوم و مرکز تحقیقات اجتماعی کندو کاو، در سال اجتماعات پژوهشکده باقرالعلوم  واقع در میدان فلسطین جنب راهنمایی و رانندگی برگزار می شود.



    پدر آریوس ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 11:24 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 20
    بازدید دیروز: 9
    کل بازدید :369120

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    نشست
    پدر آریوس
    این وبلاگ بر آن است تا در فضایی آرام ، عقلانی و منطقی به مناظره و گفتگو با برادران و خواهران مسیحی جویای حق و حقیقت بپردازد.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نشست

    >>> لوگوی دوستان<<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©